Prikazujem 1-20 od 1.042 konkordanc.
Novo različico corolle nameravajo uradno predstaviti na salonu v Ženevi, a so te dni že razposlali osnovne podatke in prve fotografije. Domišljamo si, da so nekoliko pohiteli s predstavitvijo tudi zato, ker smo prejšnji teden novinarji v smučarskem središču Sölden na za promet zaprti cesti presenetili še maskirano vozilo iz predserije. Corolla bo svoj verso pridružila že znanima versoma yarisa in
 avensisa . Bistvena novost sedemsedežnega corollinega versa pa bo zadnjih pet, v tla pogrezljivih sedežev! Tako boste brez odstranjevanja in še bolj težavnega shranjevanja sedežev dobili dostavnik z ravnim podom. Trdijo tudi, da so sedeži najlažji med tekmeci in da jih je najenostavneje zlagati. Corollo verso bodo izdelovali samo v turški Adapazari. O zunanjosti si s tovarniške in naše fotografije ustvarite mnenje sami. KAn
Avta sta že znana, še najbolj sveža je naslednica carine,
 avensis , ki je bila prvič predstavljena v začetku decembra na salonu v Bologni, druga toyota, ki pelje na slovensko tržišče, pa je osma generacija zelo znane corolle.
Zgodba po znanem scenariju. Tisto kar se vidi na zunaj, se nadaljuje tudi v potniški kabini.
 Avensis  v prvi vrsti ponuja dovolj prostornosti potnikom spredaj in zadaj, kar dokazuje, da poševnooki možje, ki so večinoma manjši od Evropejcev niso merili samo po sebi. Prednja sedeža sta dovolj čvrsta in dobro oprijemljiva, na zadnji klopi pa brez težav sedita dva odrasla potnika in še kakšen otrok. Pravo prostorsko razkošje se v kombiju seveda ponuja v prtljažniku, kamor je mogoče pospraviti kar dobršen zalogaj prtljage ali tovora, po potrebi tudi s podiranjem zadnje klopi, ko nastane kar poldrugi kubični meter prostornine. Ob tem ne gre spregledati uporabe kakovostnih materialov in temeljite obdelave, le prekrivni rolo je rahlo preveč cenen. Pred voznikovimi očmi so optitronični, z oranžasto barvo osvetljeni merilniki s preglednimi številčnicami. Tudi večina stikal je tam, kjer jih voznik najpogosteje pričakuje, dobro ergonomijo pa zaokrožuje še kratka prestavna ročica. Nekoliko nenavadno se zdi, da so posamezni deli plastike, ki sestavljajo armaturno ploščo in obloge, različnih barv in vzorcev, kar je videti nekoliko nedorečeno.
Brez izrazitega odstopanja. Pri večini srednje velikih enoprostorskih avtomobilov se želje kupcev usmerjajo k dizelskim motorjem. V
 avensisu  je pogonu namenjen znani in preizkušeni Toyotin stroj z oznako D-4D; ta ponazarja sodobno naravnanost tega 2,0-litrskega turbodizla, ki se ponaša s po štirimi ventili na valj in neposrednim visokotlačnim vbrizgom goriva. Dokler ne doseže delovne temperature, ne kaže prav velike pripravljenosti za vrtenje, potem oživi in dokazuje, da ima zadostno zalogo navora za tekočo in tudi dovolj dinamično vožnjo. Pri porabi je še v mejah zmernosti, povprečje okoli 7,9 litra plinskega olja na 100 kilometrov je pričakovano, z zmernejšo vožnjo bi bila lahko ta številka tudi nekaj nižja. Rahlo razočaranje predstavlja njegovo precej robato delovanje, ki sicer elegantnemu avtomobilu dodaja ščepec grenkega priokusa. Toyotini razvojniki so nastavitev podvozja preizkušali na zavitih gorskih cestah južne Francije in med njimi so bili celo takšni, ki so že sedeli tudi za volani športnih avtomobilov. Dobra »vzgoja« se pri avensisu odraža v natančnem držanju smeri v ovinkih, brez nepotrebnega nagibanja ali zdrsov zadka, čeprav je ta na račun kombijevske karoserije nekoliko daljše. Vožnja je zato dokaj nezahtevna, zavore zanesljive tudi po daljšem obremenjevanju in avtomobil z vsemi svojimi lastnostmi potrjuje zanesljivost.
Toda s tem se poglavje o varnosti pri novem
 Avensisu  še ne zaključi. Karoserija je razvita povsem nanovo (MICS – Minimal Intrusion Cabin System) in na kritičnih mestih dodatno ojačena, za pritrditev otroških sedežev skrbi sistem Isofix, tako vozniku kot sovozniku sta namenjena signala, ki opozarjata na nepripet varnostni pas, ob vsem tem pa bo novi Avensis v primeru trkov potnike pred najhujšimi poškodbami varoval s kar z devetimi (9) varnostnimi blazinami. Poleg dveh čelnih in stranskih varnostnih blazin ter dveh varnostnih zaves bo namreč Avensis prvi na svetu ponudil tudi 18-litrsko varnostno blazino, ki bo vozniku varovala kolena.
Zaenkrat tudi največji še ne ponujajo praktičnega in učinkovitega sistema za čiščenje delcev, ki so značilni za dizelske motorje. Medtem ko PSA in Isuzu ponujata akumulativni katalizator (zahteva aditiv, torej dodatno »skrb«), Toyota razvija kontinuirni čistilni sistem za delce kar v samem katalizatorju, ki odstranjuje tudi dušikove okside! Pri tem sta edina pogoja za delovanje skupni vod in gorivo brez žvepla. Novi katalizator (z imenom DPNR - Diesel Particulate NOx Reduction system), ki deluje na motorjih D-4D v sklopu sistema D-CAT (Diesel Clean Advanced Technology), je tik za izhodom izpuha iz turbine, za njim pa je klasični oksidacijski katalizator. Preskusili smo ga na
 Avensisu  in - k sreči - ne vpliva zaznavno na zmanjšanje zmogljivosti, serijska proizvodnja pa je v načrtu že v začetku prihodnjega leta.
 Avensis  Verso nima drsnih bočnih vrat, zato je vstopanje v tretjo sedežno vrsto precej zahtevno opravilo, ki ga še oteži štrleče železje spodnjega dela sedeža v drugi vrti, ki ga je treba prevrniti naprej. Da se ne boste čudili, če si strgate hlače ali obtolčete golen.
Yarisa zdaj že izdelujemo v Franciji in od marca ga bomo tudi v Slovenijo dobivali od tam, najprej z 1,0-litrskim bencinskim motorjem, od maja z 1,3-litrsko prostornino. Zaradi tega in še zaradi nekaterih drugih razlogov bo za 150 do 200 tisoč tolarjev cenejši. Večino različic corolle izdelujejo v Veliki Britaniji in Turčiji, tudi
 avensis  nastaja na Otoku. V bistvu bo od sredine letošnjega leta 90 odstotkov Toyotinih izdelkov, ki bodo naprodaj v Sloveniji, evropskega izvora.
Družba Toyota Adria je predstavila osveženo toyoto avensis, ki poleg oblikovnih in tehničnih sprememb ponuja tudi nov vstopni dizelski motor.
 Avensis  je ob prenovi pridobil predvsem v prednjem delu, saj ima novo masko, odbijač, žaromete in ogledala. Podobne spremembe na zadku so manj opazne. V potniški kabini je pri avensisu mogoče izbirati med več barvami plastike in različnimi dekorativnimi elementi, za izboljšanje ergonomije pa skrbijo nova stikala na volanu, navigacijskem sistemu in nov radijski ekran. Očem skrite novosti so zmanjšanje hrupa in tresljajev, natančnejši volanski mehanizem ter čvrstejše vzmetenje. Novost je tudi šeststopenjski ročni menjalnik pri osnovnemu dizlu 2,0 D4-D. Ta izhaja iz nove generacije Toyotinih dizelskih motorjev in se ponaša z manjšo porabo goriva (5,5 litra na 100 kilometrov), najnižjim izpustom ogljikovega dioksida med tekmeci (146 gramov na kilometer) ter povečano močjo 92 kilovatov oziroma 126 konjskih moči ter navorom 300 newtonmetrov. Novi motor v kombinaciji z opremo terra stane 5,28 milijona tolarjev, z dražjo opremo luna pa se po podatkih Ald Automotive hvali z najnižjimi stroški lastništva med tekmeci, ki za obdobje treh let in 90 tisoč kilometrov z vsemi vključenimi storitvami sežejo do 758 evrov (181.647 tolarjev). Do konca leta želi Toyota Adria prodati sto osveženih avensisov.
Štirje so zopet združili moči in razvili naslednike četverčkov. Tokrat se bodo med seboj nekoliko opazneje razlikovali in tudi imeni dveh posameznikov se bosta spremenili. Tako bo Citroën v slogu novega načina označevanja svojih modelov naslednika Evasiona označil kot V3, Lancia bo Zeto preimenovala v Phedro, Peugeot pa bo novinca poimenoval 807. Pri Peugeotu pripravljajo poleg velikega enoprostorca še kombijevsko različico modela 307. Ta bo zaradi podaljšanega previsa prek zadnje preme nudila prostor še dvema sedežema, katerih število se bo tako povzpelo na sedem in lahko bo konkurirala posameznikom, kot so Toyota
 Avensis  Verso, Opel Zafira in podobni. In predvideno ime novinca: 307 SW (Space Wagon).
Čeprav je
 avensis  verso starostno povsem dobro ohranjen, so se pri Toyoti lani odločili za manjšo kozmetično prenovo, s katero je avtomobil še bolj v koraku z modnimi zapovedmi.
Največja neodvisna knjižna založniška hiša v angleško govorečem svetu, ki letno izda več kot 80 knjig, velikanska konceptna trgovina v Antwerpnu v Belgiji, v kateri je moč najti kreacije številnih svetovno znanih oblikovalcev, visokokakovostni švedski izdelki za nego občutljive kože, priljubljeni nočni klub in zbirališče mladih v Luksemburgu... Vsemu naštetemu in še čemu je skupno eno - vse namreč nosi enako ime: Verso. A vsemu naštetemu navkljub je verso, upali bi si trditi, najbolj znano kot ime nečesa drugega. Toyotinega avtomobila, namreč. Sprva kot yaris, corolla in
 avensis  so se omenjeni avtomobili s priponko verso proslavili kot enoprostorske izvedenke svojih "osnovnih" različic, v zadnjih letih pa toyota verso uspešno nastopa kot samostojen enoprostorec. V aktualni obliki so ga razvili in lani predstavili ekskluzivno za evropski trg, zdaj pa mu, ob rahli osvežitvi, namenjajo nov 1,6-litrski turbodizelski motor, od katerega si obetajo veliko.
Toyota
 avensis  - Tudi toyota srednjega razreda je doživela zamenjavo rodov. Zasnovana, razvita in izdelana v Evropi se postavlja z večjimi zmogljivostmi in boljšo aerodinamiko. Boljše naj bi bile tudi vozne lastnosti, udobje in varnost. Z novim načinom zasnove pogonskih sklopov, ki so jo poimenovali Toyotin optimalni pogon, so obnovili celotno motorno ponudbo. Bencinski motorji se postavljajo s sistemom krmiljenja ventilov valvematic. Zmogljivejšima različicama so namenili nov samodejni menjalnik multidrive S. Izhodiščni dvolitrski dizelski motor doseže 92 kW (125 KM), 2,2-dizelski štirivaljnik 110 kW (150 KM) in njegova zmogljivejša različica 130 kW (177 KM). Novi pogonski agregati porabijo manj goriva in izpustijo v ozračje manj ogljikovega dioksida. Ob novem rodu avensisa je Toyota v Parizu pokazala tudi dokončni različici urban cruiserja in iQ.
TOYOTO
 avensis  karavan, 2,2, diesel, 2006, vsa oprema, in Audi A6, 2,0 TDI, l. 2005, prodam. Tel.: 041/391 425. - 6699
Znana hiša JD Power, ki se ukvarja z ugotavljanjem kvalitete, se je lotila tudi raziskave nemškega avtomobilskega trga. Ugotovili so, da imajo Nemci izjemno veliko zaupanje v Toyotine avtomobile. Že drugič zapored so bile toyote po mnenju nemških kupcev proglašene za najzanesljivejše v kar petih kategorijah; ob tem so ocenjevali oziroma spraševali tudi po obliki, kvaliteti servisov ipd. Tako je v nižji kategoriji zmagal yaris, v nižji srednji corolla, v srednji
 avensis , med športnimi vozili celica in med terenskimi vozili RAV4.
Na skupščini so se še enkrat za nesmiselne izkazale določbe statuta, da predsednika skupščine Vzajemne imenuje uprava, ne pa zavarovanci, na njej pa naj bi glavno besedo znova imeli direktorji poslovnih enot Vzajemne po Sloveniji, ki so z zbranimi pooblastili glasovali po volji uprave. Mimogrede, ti naj bi bili pred skupščino z njihove strani »nagrajeni« z novimi službenimi vozili toyota
 avensis , zatrjujejo naši viri.
Obema priznamo: ko beseda nanese na prostornost, tako na zadnji klopi kot v prtljažniku, sta zmagovalca, saj je tudi zadaj dovolj centimetrov za kolena in glavo, za kovčke pa litrov v prtljažniku (od 494 do 1685 pri mondeu in od 543 do 1609 pri avensisu). Je pa zato na cesti (tudi ovinkasti) ford malce prepričljivejši (očitamo mu le premajhni zunanji ogledali in pretihe parkirne senzorje), tudi bolj športen, se pa zato kupcu toyota oddolži z malce večjo udobnostjo. Zmogljivosti obeh so zelo podobne, kot sta oba podobno potratna po bencinu (nikoli pod deset litrov), kombinacija bencinarja in samodejnega menjalnika pa je bolj »zelena« pri japoncu, saj so izpusti CO2 le 164 g/km (223 g/km pri nemcu). Pogled na cenik da sprva prednost mondeu titanium X, saj je od
 avensisa  executive cenejši 4000 evrov, ob izenačevanju opreme pa se razlika zmanjša na 1800 evrov. Tudi zato pri izbiri enega ali drugega še največjo vlogo igra všečnost vozila ali pripadnost znamki.
Potem se odločimo, da se z obema »makinama« tudi zapeljemo. Ključ od toyote nam počiva v žepu, motor pa zaženemo s pritiskom na gumb pri volanu. Istočasno se dvigne volan na želeno višino (ob izklopu motorja se spusti, da lažje zlezemo iz vozila) in dizelski dvolitrski stroj (93 kW/126 KM) začenja presti. Pospeški so solidni, a je treba za hitrejše poskoke pretikati v nižjo prestavo (pri obeh sta menjalnika šeststopenjska), saj v višji ob manjših obratih avensis nima nobene prave moči. Mercedes (100 kW/136 KM) ima na tem področju manj mrtvega prostora, podobno kot toyota pa se na cesti, v ovinkih, kaj šele na avtocesti, odlično znajde. Ker daje vtis, kot da je precej manjši od toyote
 avensis  (4,69 : 4,58 metra), se zdi, da je s tem tudi okretnejši (v pomoč pri manevriranju so tudi parkirni senzorji; 490 evrov doplačila pri toyoti, 959 evrov pri mercedesu), a ima slabše pospeške (9,7 : 10,4 s), čeprav višjo končno hitrost (200 : 220 km/h). Ko se moramo prej ali slej ustaviti na črpalki, pa ugotovimo, da sta oba avtomobilčka precej varčno naravnana. Pri obeh smo se v povprečju vozili za manj kot sedem litrov na 100 kilometrov.
Veliko sprejemljivejša in glede motorne opreme v
 Avensis  zagotovo najprimernejša je turbodizelska različica. S povsem nespremenjenimi značilnostmi kot različica brez filtra za saje se motor izkazuje z razkošnim navorom in solidnimi pospeški, pa tudi pri večjih hitrostih daje boljši vtis kot skoraj 50 KM močnejši 2,4-litrski bencinski motor. Čeprav je Toyotin D-CAT v primerjavi s tekmeci v razredu (Passat, Mondeo, Mazda6) po moči eden skromnejših, je ta zaostanek čutiti le pri primerjalnih meritvah. V običajnem voznem okolju pa nekoliko zahtevnejši voznik pogreša le še šesto prestavno stopnjo.
To možnost pozna tudi toyota
 avensis , ki se je na primerjavo pripeljala z opazno šibkejšim motorjem. Vseeno po zmogljivostih ne zaostaja za trojico, saj je tudi najlažja med vsemi. Še več: med vožnjo se nam je zdel avensisov motor prav lepo poskočen, je pa res, da mu je zmanjkalo moči za hitro spremembo hitrosti (prehitevanje) v klanec. S porabo kljub temu ni odstopal, nasploh lahko rečemo, da so se na testu izkazali prav vsi, saj smo povprečno vsakih 100 km porabili med 6,8 in 7,3 litra dizelskega goriva.