Prikazujem 1-20 od 515 konkordanc.
Pri normalni vožnji osrednji diferencial skrbi, da gre 62 odstotkov navora na zadnji in 38 odstotkov na sprednji kolesni par, kot dodatek pa so mu inženirji namenili še elektronsko uravnano lamelno zaporo, ki razporeja navor tudi do 100 odstotkov na sprednjo ali zadnjo os. Sicer je v
 Cayennu  na delu šeststopenjski samodejni menjalnik, ki so ga povezali z reduktorjem s prestavnim razmerjem 2,7. Ročni menjalnik bo na voljo prihodnje leto v kombinaciji z motorjem V6.
Največji prodajni uspeh so tudi v minulem letu poželi pri Porsche Slovenija, saj so našli 18 kupcev za legendarnega 911, polovico manj za boxsterja in caymana in še dodatnih 17 za terenskega
 cayenna . Ob porschih se od lani po slovenskih cestah vozijo osem novih ferrarijev, trije maseratiji, štirje jaguarji XK ter po en aston martin DB9, chevrolet corvette, lamborghini murcielago, lamborghini galardo in tako naprej. Skratka, množica najdražjih serijskih športnih avtomobilov je pisana, prodajne številke iz leta v leto nekoliko nihajo, splošne tržne razmere pa na skupino kupcev z najdebelejšimi denarnicami v glavnem ne vplivajo.
Prodaja osveženega
 cayenna  se bo povsod v Evropi začela 24. februarja, zato so že znane tudi cene za slovenske kupce. Osnovna različica s 3,6-litrskim šestvaljnikom bo stala 60.309 evrov, izvedba S s 4,8-litrskim osemvaljnikom 75.120, krepko najdražji pa bo cayenne turbo s ceno 124.552 evrov.
Automotive News Europe o Volkswagnu in Porscheju : Če se bo spor med Ferdinandom Piëchom, predsednikom nadzornega sveta koncerna Volkswagen, in Wendelinom Wiedekingom, prvim človekom Porscheja, nadaljeval, je vprašanje, kako bo to vplivalo na prihodnost Volkswagna in Porscheja. Opazovalci oziroma poznavalci tega dvoboja pravijo, da se utegne vleči še vsaj tri leta. Če se bo to res zgodilo, bi lahko vplivalo na VW oziroma njegovo željo, da bi na lestvici največjih izdelovalcev avtomobilov ujel japonsko Toyoto. Po drugi strani se utegne zgoditi, da Porsche ne bo več pri volji oziroma ne bo imel želje ali možnosti tehnološko sodelovati s Volkswagnom. Tako se utegne kmalu zaplesti pri vprašanju, ali bo Porsche lahko dobil 3,0-litrski motor TDI, ki ga je Audi, sestavni del koncerna Volkswagen, razvil za svoj Q7. Porsche bi rad vgradil ta motor tudi v
 cayenna , Piëch pa bi lahko njegov načrt onemogočil ali vsaj dosegel, da se ne bo kmalu uresničil. Veliko bo o prihodnjem odnosu oziroma usodi tako Porscheja kot VW povedala odločitev, ki naj bi jo sprejeli prihodnje leto. Tedaj naj bi Porsche začel izdelovati manjšega športnega terenca, osnova pa bi bil pred časom predstavljeni audi Q5. Delitev oziroma izmenjava tehnologij je ključno področje, na katerem se utegne spor še bolj razplamteti. Ni skrivnost, da si Porsche želi Audijevo tehnologijo, predvsem motorje in elektroniko. Piëch ima dovolj moči, da ta proces pospeši ali zavre, pravijo poznavalci. Položaj je zapleten tudi zaradi tega, ker je Piëch solastnik Porscheja, ta pa je, kot je bolj ali manj znano, 35-odstotni lastnik korporacije VW in si želi svoj delež povečati na odločilnih 50 odstotkov. Zdaj sta strani v nekakšni vojni, kar pa ni dobro za posel. V tej drami so pomembni vsaj trije igralci: Piëch, njegov bratranec Wolfgang Porsche, ki je predsednik nadzornega sveta Porscheja, in Wendelin Wiedeking, šef Porscheja, ki je hkrati ljubljenec Wolfganga Porscheja. Po splošnem mnenju se spor ne bo končal, dokler ne bo odšel ali Piëch ali Wiedeking.
Washington, 21. novembra (STA) - Nemški proizvajalec avtomobilov Volkswagen je v petek ameriškim regulatorjem predal poročilo oziroma načrt za odpravo posledic prevar na testih izpušnih sistemov, ki ga bodo v Washingtonu sedaj preučili. Agencija za zaščito okolja (EPA) pa je sporočila, da je škandal zajel več avtomobilov z močnejšimi motorji, kot so domnevali sprva. EPA in kalifornijski Odbor za zračne vire sta septembra sporočila, da je Volkswagen priznal varanje na testih izpušnih sistemov. Motorji avtomobilov so imeli vgrajen poseben računalniški program, s pomočjo katerega so na uradnih testih izpušnih sistemov pošiljali v ozračje manj škodljivih snovi kot med normalno vožnjo po cesti. Volkswagen je Američanom priznal, da je program v 482.000 avtomobilih s 4-cilindrskimi motorji. Potem je priznal, da je podoben program tudi v 10.000 močnejših 6-cilindrskih motorjih porschejev, touaregov in audijev. EPA je v petek sporočila, da je Volkswagen sedaj ob predaji načrta odprave posledic škandala, katerega podrobnosti še niso znane, priznal, da je sporen program dejansko v skupaj 85.000 avtomobilih z močnejšim motorjem. To so audiji Q7 in Volkswagnovi touaregi letnikov od 2009 do 2016 in porsche
 cayenne  letnikov od 2013 do 2016. Prav tako audiji A6, A7, A8 in Q5 letnikov od 2014 do 2016.
SUV je avto tega desetletja. Ne verjamete? Poglejte naokrog! Skoraj vsak, ki ima v Sloveniji nekaj več denarja, kot ga potrebuje za preživetje, ima v svoji garaži ali na parkirišču vsaj enega. In brez konkurence je največ prav Volkswagnovih tuaregov. Zakaj? Ker je tuareg manjši od Toyotinega land cruiserja, večji od golfa varianta in cenejši od porscheja
 cayenna ?
Omeniti velja še nekaj manjših sprememb: enoprostorca citroën C8 in peugeot 807 bosta bolj kot po drugačni zunanjosti in dodelanih podrobnostih v notranjosti blestela z novim 2,2-litrskim turbodizelskim motorjem, škoda octavia dobi 1,8-litrski bencinski motor TSI z močjo 118 kW (158 KM), seat leon opremo FR+, volkswagen multivan različico panamericana s štirikolesnim pogonom, na naših cestah (doslej?) skoraj neznani subaru B9 tribeca pa bo imel ob rahlo osveženi zunanjosti nov 3,6-litrski bencinski agregat. Kdor je bolj okoljsko zaveden, bo v svojo garažo morda pripeljal najbolj čistega mercedes-benza , saj bodo začeli prodajati izvedbo modelu E300 z dizelskim motorjem bluetec, komur je za naravo malo mar, pa se bo lahko kmalu naokrog zapeljal s porschejem
 cayennom  GTS .
Jeseni 1894 so pod obtožbo vohunstva za Nemčijo aretirali generalštabnega stotnika Alfreda Dreyfusa. Po rodu je bil alzaški Žid, rojen leta 1859. Že prej ga je vojska zaradi predsodkov, da Žid ne more biti dober Francoz, gledala postrani. Tako je bilo odkritje, po katerem naj bi nemškemu veleposlaništvu posredoval zaupno vojaško sporočilo, samo razplet dogajanja. Francoski tisk je iz aretacije naredil senzacijo in ga v pravi gonji vnaprej obsodil. V protižidovskem razpoloženju in zahtevah po najostrejšem kaznovanju je bil proces samo še formalnost. Na tajnem sojenju decembra 1894 ga je vojaško sodišče spoznalo za krivega. Odvzeli so mu čin, ga nečastno odpustili iz vojske in obsodili na dosmrtno ječo. Poslali so ga v
 Cayenno  na Hudičevih otokih ob obali Francoske Gvajane.
Od leta 1967 do leta 2004 so pri Hyundaiju izdelali deset milijonov vozil, s čimer so postali šesta največja tovarna jeklenih konjičkov na svetu. V zadnjih desetih letih so prodajo po svetu povečali kar za 170 odstotkov in so se dokončno prebili iz anonimnosti. Poleg široke palete modelov pospešeno razvijajo hibridni pogon vozil, pri čemer naj bi bili prvi primerki vozil s takim pogonom pripravljeni za vsakdanjo uporabo v prihodnjih 12 do 18 mesecih, a vozila bodo namenjena le korejskemu trgu. S hibridnim pogonom za zdaj ne nameravajo prodreti tudi na evropski trg, a že dejstvo, da svoja vozila opremljajo tudi s sodobnimi dizelskimi motorji, govori v prid evropeizaciji tovarne. Njihov največji adut pa seveda še vedno ostaja visoka kakovost za zmerno ceno. V Evropi so tako leta 2004 imeli 2,1-odstotni tržni delež, v letu 2005 pa naj bi se povzpeli na 2,8 odstotka.Rinspeed iz Švice je na osnovi porscheja
 cayenna  turbo izdelal chopsterja s 600 konji in ceno 325.000 evrov
Autocar o porscheju cayenne V6: Cayenne je eden tistih avtomobilov, ki mnenje javnosti neizogibno delijo na dva pola: nekaterim je zelo všeč, drugi pa vidijo v njem popolno polomijo in odklon od tradicije. Komaj se nam je uspelo navaditi na terenca, ki nosi Porschejevo značko, pa so nam fantje iz Stuttgarta že pripravili novo presenečenje. Poganja ga Volkswagnov šestvaljnik. Da, prav ste prebrali. Motor so si sposodili pri VW in ga le malenkostno predelali. Če so se puristi na začetku zgražali, jim je zdaj že zelo slabo. Pri Porscheju se tega zavedajo in priznavajo, da novinec ni po okusu tradicionalnih kupcev, je pa izjemnega pomena za dolgoročno zdravje tovarne. Prednost cayenna s šestimi valji je seveda cena, saj je še enkrat cenejši od modela s turbo motorjem. To pa je pomembna razlika, predvsem za stranke s tanjšimi denarnicami. Porsche se je še posebej potrudil, da se avtomobil na pogled skorajda ne razlikuje od dveh močnejših bratov. Izdajo ga le napis na zadku, kovinska platišča in zavorne čeljusti, ki so v tem primeru obarvane v črno. Tudi ko dvignete motorni pokrov, ni nikakršnih sledi o tem, da gre za motor »ljudskega« porekla. Pri Porscheju trdijo, da so se za VW-motorje odločili zato, ker njihovih šestvaljnikov ni bilo mogoče stlačiti v cayennov motorni prostor. Šestvaljnik, ki poganja VW touarega, ima v
 cayennu  30 konjskih moči več in višji navor. Tako ima voznik na razpolago 247 KM, kar pa za vleko 2160-kilogramske pošasti ni dovolj. Razmerje med močjo in težo pove, zakaj: 114 KM na tono mase. Za vsaj delno kompenzacijo pomanjkanja moči mora voznik kar pošteno obvladati prestavljanje in tako kar najbolje premostiti težave, povezane z majhno močjo. Občutki so mešani, saj je cayenne, ne glede na pomanjkanje KM, izjemno vozilo za prosti čas, predvsem pa je udoben in varen. Moti dejstvo, da je ta porsche eden najpočasnejših v zgodovini tovarne, česar oglaševalski oddelek verjetno ne bo posebej poudarjal. Avtomobil bo skoraj zagotovo prodajna uspešnica, pa vendarle se zdi, da takšna odločitev na dolgi rok ne bo najbolj modra.
44-letni Oleg N. se je v predelu Garden Ring pijan zaletel v več avtomobilov. Klofute policista ga niso ustavile in je v vzvratni vožnji s svojim hyundaiem galopperjem silovito treščil še v porsche
 cayenna , vratolomska vožnja pa se je končala šele v ...
Sedeže so začeli oblačiti že leta 1976, sprva za Volkswagen in prek njega za sarajevski TAS (golfi), kasneje pa za številne druge avtomobilske tovarne. Različna Preventova podjetja po Sloveniji in drugod na leto izdelajo tri milijone garnitur prevlek; samo iz najstarejšega obrata v Slovenj Gradcu pride vsak dan več kot tisoč garnitur usnjenih prevlek za najbolj zahtevne naročnike in kupce prestižnejših avtomobilov. Med drugim izdelujejo usnjeno oblazinjenje za porsche
 cayenne , BMW serija 5, VW phaeton, razvijajočo novo Mercedesovo serijo S in podobne štirikolesne odličneže.
33-letna Anne-Sophie Leclere je bila na sodišču v
 Cayennu  v čezmorskem departmaju Francoska Gvajana obsojena na devet mesecev zapora, pet let ne bo smela kandidirati na volitvah, plačati pa bo morala tudi 50.000 evrov kazni. Kaznovana je tudi Nacionalna fronta, ki bo morala plačati 30.000 evrov.
Tudi višino vozila nastavljamo z gumbi. Ali smo na avtocesti ali v brezpotju. Morda nalagamo kaj v prtljažnik, pa ga malce spustimo… Luksuz, kamorkoli pogledaš! Še večji luksuz pa predstavlja model z motorjem V10 TDI s petimi litri prostornine in 313 KM. Kdor prisega na bencin, ima na voljo motorja 3.2 V6 (220 KM) in 4.2 V8 (310 KM). Sam bi se odločil za V10 TDI s 750 Nm navora pri 2.000 vrtljajih in 225 km/h končne hitrosti. Do 100 km/h potrebuje vsega 7,8 sekunde, in to pri 2.524 kg »žive« teže. Če vam to ni dovolj, se ozrite po prestižnem Porschejevem terencu
 cayennu .
Nemški Porsche naj bi začel serijsko proizvodnjo prvega hibridnega modela, športnega terenca
 cayenna . Luksuznega terenca bo poganjal 3,6-litrski bencinski šestvaljnik in elektromotor s skupno močjo 211 kilovatov oziroma 288 konjskih moči. Tako gnan terenec bo v povprečju porabil 9,8 litra bencina na sto kilometrov. Z nadaljnjim razvojem pa bo poraba padla na 8,9 litra, napoveduje Porsche. Hibridni pogon bo dobila tudi superšportna limuzina panamera, ki bo prvič predstavljena leta 2009.
Charrie'ra je pariško sodišče zaradi premišljenega umora obsodilo na dosmrtno prisilno delo in ga leta 1933 poslalo v Cayenne. Pet od svojih enajstih let zapora v Gvajani je preživel na Hudičevih otokih. Po nekaterih podatkih je kazen prestajal v nečloveških razmerah, po temnih celicah in samicah na otoku Saint-Joseph, kasneje pa napol svoboden na večjem otoku Royale. Leta 1944 mu je uspelo zbežati, vendar ne z otokov, temveč iz
 Cayenna  na celini.
da je prvi mož Porscheja dr. Wendelin Wiedeking tudi letos osvojil laskavo priznanje Odličnost v vodenju. To se je zgodilo že šesto leto zapored, naslov, ki ga podelijo v okviru posebne švicarske fondacije, pa je toliko pomembnejši, ker najbolj uspešnega med sabo izbirajo direktorji največjih avtomobilskih korporacij. Priznanje Porschejevemu predsedniku je podprto z izvrstnimi poslovnimi rezultati. Sloviti proizvajalec športnih avtomobilov že nekaj let beleži stalno rast prometa in dobička, kar se je potrdilo tudi v prvi polovici poslovnega leta 2004/05 med lanskim avgustom in decembrom. Prodaja se je povečala za skoraj desetino, z njo pa so spet narasli tudi dobički. Med skoraj 36.000 prodanimi porscheji je bilo več kot polovica
 cayennov , tudi za carrere je še večje zanimanje, le za najcenejše boxsterje so uspeli najti manj kupcev kot v predlanskem drugem polletju. Pričakujejo, da bo prodaja še rasla, v letošnjem poslovnem letu govorijo o načrtovanih rekordnih 80.000 porschejih.
Osnovni 3,6-litrski šestvaljnik bo zmogel 220 kilovatov oziroma 300 konjskih moči, srednji 4,8- litrski osemvaljnik bo podoben kot v
 cayennu  GTS, zmogel pa bo 295 kilovatov oziroma 400 konjskih moči. Najmočnejša panamera turbo pa bo imela enak motor s turbopolnilnikom in močjo 367 kilovatov oziroma 500 konjskih moči. Pozneje bo na voljo še panamera hybrid s 3,6-litrskim šestvaljnikom in elektromotorjem, ki bosta skupaj dosegla moč 350 konjskih moči (257 kilovatov), povprečna poraba pa naj bi bila manjša od devetih litrov na sto kilometrov. Različica turbo bo imela serijski štirikolesni pogon, vsi drugi pa bodo gnani prek zadnjih koles (štirikolesni pogon bo doplačilen). Letna proizvodnja panamere je načrtovana na 20 tisoč enot.
Ne glede na to je bila prelomnica za tovarno, ko ji je bila v VW industrijskem sistemu zaupana izdelava dveh povsem novih izdelkov, športnih terencev VW touareg in porsche cayenne, za katera se je potegovala marsikatera zahodnonemška tovarna. Zanimivo je, da
 cayenna  za svojega štejejo tudi v Lepzigu, kjer ga dokončajo, ampak ko sem o tem ob tekočem traku v karosernici vprašal Silvio Nosalovo, predstavnico za medije, je zatrdila: »Veliko večino cayenna izdelamo tu, potem gre na vlak in v Nemčiji mu namestijo kolesa, motor, kupec pa simbolično pritrdi volan.« Touraeg z iste linije se povsem dokončajo in gredo z gondolo na testni krog na posebno stezo, ki je obiskovalcem ne kažejo. Je pa mogoče zato precej radovednosti potešiti že v karosernici, ki je velika za 21 nogometnih igrišč. Najbolj zanimiva je linija, po kateri gredo izmenično po istem tekočem traku primerki modelov VW polo in precej večjega in nekajkrat dražjega audija Q7. Tega so začeli izdelovati lani in jih sestavili 73 tisoč. Za koncern VW in družbo Porsche izjemno donosni športni terenci (audi Q7, VW touraeg in porsche cayennom ) so pomenili 68 odstotkov celotne lanske proizvodnje VW Slovaška, ki je bila 238 tisoč avtomobilov. Letos naj bi ta delež dosegel 80 odstotkov, ob koncu leta pa se bodo v centrali VW v Wolfsburgu odločili, ali bodo tovarni dodali še kakšen model.
Najbrž ne zgrešimo veliko, če sklepamo, kje večina v Sloveniji ukradenih avtomobilov konča: v različnih delavnicah, v katerih vam bodo "poceni" dobavili del, ki ste ga razbili med nespretnim manevriranjem na parkirišču. Seveda pa obstajajo tudi izjeme. Iz podatkov v seznamu lani ukradenih lahko razberemo, da očitno še vedno deluje tudi tatinska naveza, ki avtomobile krade po naročilu in jih potem prodaja v različnih državah, ponavadi vzhodno od nas. Tja so se skoraj zagotovo odpeljali audija RS4 avant, pa mitsubishi lancer evolution II, BMW X6 (trije), porscheja carrera in cayenne, audi S8, tudi jaguar. Je pa zanimivo, kako malo podatkov je o nekaterih dražjih avtomobilih - pri
 cayennu , denimo, je zapisano zgolj, da je avtomatik (?!), pri jaguar\ju pa nič ne izvemo o tipu ...