Prikazujem 501-515 od 515 konkordanc.
Tudi s šestvaljnim motorjem ima cayenne enak prenos moči: 68 odstotkov na zadnji kolesi, 32 odstotkov na prednji. To avtu zagotavlja podobne vozne lastnosti kot jih imajo avti z zadnjim pogonom in s tem veliko užitkov v vožnji. Za vse, ki se s cayennom želijo podati na zahtevno brezpotje, pa je na voljo tudi poseben paket za vožnjo po terenu. Poleg dodatne zaščite pragov in dna avtomobila ima avto vgrajeno še zaporo (do 100 odstotno) zadnjega diferenciala, vgrajena pa ima tudi stabilizatorja, ki ju lahko odklopimo, s čimer imajo kolesa večji navpični gib in s tem boljši oprijem na terenu, pa tudi udobnejšo vožnjo po terenu. Tako zaporo zadnjega diferenciala kot odklop stabilizatorjev voznik stori s pritiskom na stikalo za uravnavanje štirikolesnega pogona. Vsi
 cayenni  pa imajo serijsko vgrajeno zaporo sredinskega diferenciala in pa reduktor, ki s svojim razmerjem 1 : 2,7 omogoča vožnjo tudi po najbolj zahtevnem terenu. To se je izkazalo tudi med našo preskusno vožnjo, ko je cayenne brez težav premagoval tudi najbolj zahtevne ovire - predpogoj pa je, da ima avto prave pnevmatike za vožnjo po terenu.
Staro pravilo v vrhunskem tenisu je, da je najbolj pomembno zanesljivo dobivati igre na lasten servis, kar poudarjajo vse igralke, še posebej pa Lindsay Davenport, ki s takšno filozofijo zmagala na turnirju v nemški vasi Filderstadt, kar je njena petdeseta zmaga v karieri. »To je bil zame izreden teden. Igrala sem na izredno visokem nivoju.« Američanka je lani govorila o koncu svoje kariere, zato so jo novinarji v Filderstadtu seveda oblegali z vprašanji, kako dolgo bo še igrala. »Zares sem uživala zadnjih štirinajst mesecev. Če bom igrala tako dobro, potem bom gotovo igrala še dve leti.« Lindsay je posebej poudarila, kako pravilna je bila njena odločitev, da je najprej uspešno končala šolanje na srednji šoli Murrieta Valley in potem nadaljevala s profesionalno kariero. Večkrat sva se pogovarjali o tem z Mary Joe Fernandez, ki ima prav tako končano srednjo šolo v Miamiju, in prišli do sklepa, da jima je matura povečala samozavest v teniški karieri. Davenportova se je po zmagi nad Amelie Mauresmo v finalu Filderstadta odločila, da bo odpeljala v Laguna Beach še tretji porsche (leta 2001 se je odločila, da bo povečala svoj avtomobilski park s porschejem carrero, lani s porschejem
 cayenne , letos pa je izbrala porsche caymanom S. »Nisem ljubiteljica hitrosti, zato vozi prejšnja porscheja, ki sta črne barve, moj soprog, jaz pa se bom vozila s porschejem caymanom S, ki bo bele barve. Porsche mi bo - kot običajno - dostavil avtomobil v Kalifornijo.« Lindsay je izboljšala svojo letošnjo bilanco na 54:8 v dobljenih in izgubljenih dvobojih, tako da ne bi bilo posebno presenečenje, če bi postala po letih 1998, 2001 in 2004 še četrtič svetovna prvakinja. »Letošnja sezona je neverjetno dobra, glede na težave, ki sem jih imela po Stanfordu, ko sem predala dvoboj z Grönefeld pri rezultatu 0:5 zaradi poškodbe, potem pa nisem igrala v San Diegu in Los Angelesu, kjer sem običajno igrala uspešno. Toda morda bom vse nadoknadila na dvoranskih turnirjih. Dobila sem lekcijo, toda potem sem se odločila, da bom pozdravila poškodbe in ne bom prej krenila na svetovno turnejo. Zdaj sem zdrava in samozavestna, igram tako dobro, da sem prepričana, da bom igrala še dve sezoni, čeprav sem bila po Stanfordu prepričana, da bom končala svojo kariero že letos. Filderstadt je izreden turnir, igrišče je izredno hitro, tako da lahko rešujem vse probleme s servisom, in žal mi je, da bomo naslednje leto igrali v Stuttgartu, toda vem, da bo Porsche pripravil dober turnir tudi v naslednji sezoni. Vsekakor bom prišla v Stuttgart, če bom zdrava.« Davenportova je dobila zadnjih deset dvobojev z Mauresmojevo, kar je neverjetno. »Njena igra mi odgovarja, ker nima odgovora na moje servise, obenem pa rada igram proti njenemu spinu. Obenem igram izredno rada v dvoranah, kjer me ne moti veter, trikrat sem jo že premagala v Filderstadtu.«
Spomladi je treba počistiti stanovanje, izgubiti kilograme in nakupiti novo garderobo. Vsako tretjo ali četrto pomlad pa je treba kupiti tudi nov avto. O novem konjičku tako razmišlja Mima Jaušovec, najboljša slovenska tenisačica in vrhunska trenerka, ki naj bi renaulta scenica Rx4 zamenjala za porscheja
 cayenna  turbo. Malo pa smo posumili, da o zelo elegantnem novem prevoznem sredstvu razmišlja minister za zdravje dr. Dušan Keber. Njegovega mladega simpatičnega šoferja smo opazili v modrem BMW-ju X5, zelo luksuznem in udobnem terencu.
PORSCHE CAyENNE HyBRID Porsche, podjetje, ki je znano po vrhunskih športnih avtomobilih in po športnih terenskih vozilih, je v Stuttgartu medijem predstavil prototip hibridne različice modela
 cayenne . S tem so odstrli pogled na svoje načrte za obdobje do konca tega desetletja. Porsche pri hibridnem cayennu želi doseči povprečno porabo goriva 9,8 l/100 km, z nadaljnjim razvojem pa bodo porabo poskušali zmanjšati v še večji meri – na 8,9 l/100 km. Hibridni cayenne bo imel pravo hibridno zasnovo, pri kateri bo hibridni modul (sklopka in elektromotor) nameščen med klasičnim motorjem in menjalnikom, ker je zaporedna namestitev hibridnih komponent bolj združljiva z obstoječo platformo in ker se je na testiranjih izkazalo, da je izkoristek goriva s takšnim sistemom večji. Poleg tega takšna zasnova zagotavlja boljše pospeške in večjo prožnost motorja v primerjavi z običajnim cayennom. Porsche načrtuje, da bo hibridno tehnologijo namestil tudi v štirivratni model panamera GT, ki ga bo premierno predstavil leta 2009, kasneje pa mu bo sledila še hibridna različica. RENAULT CLIO BREAK Ob novi laguni v obeh karoserijskih izvedbah (petvratna kombilimuzina in petvratni karavan) ter konceptnem twingu CC bo v Frankfurtu čez slab mesec stala petvratna karavanska izvedba modela clio, ki bo na račun povečane skupne dolžine (+22 cm) ponujala uporabniku nekoliko več udobja ter uporabne površine kot aktualni 3 in 5-vratna izvedba. Osnovna prostornina prtljažnika v petsedežni konfiguraciji znaša 439 litrov, kar predstavlja 151-litrski prirastek v primerjavi s kombilimuzino (288 litrov). Novi tekmec peugeota 207 SW in škode fabia combi se razteza na dolžini 4,20 metra. Ob transformaciji iz vabljivega konceptnega primerka, ki je v sebi nosil tudi nekaj lastnosti klasičnih trivratnih kombikupejev, je dobil še zadnji par bočnih vrat in se prekvalificiral v bolj praktični kompaktni break, ki bo razveseljeval predvsem mlade družine.
Novi ML ne dopušča ravnodušja. Je imeniten in mikaven. Zdi se ravno prav mišičast in eleganten. Pri njem ni kompromisov kot pri predhodniku z njegovim neravnovesjem med obliko, tehniko in cestnim ter terenskim obnašanjem. Novi ML noče niti slišati za takšne zadrege in stavi na ravno pravšnjo mero terenskih in limuzinskih vrlin. Da je res tako, se vidi marsikje, seveda tudi v razkošni notranjosti. V primerjavi z audijem Q7 ali porschejem
 cayennom  je ML oblikovno bolj umirjen, a zato verjetno všečen na daljši rok. V njem se počutiš kot v največjih mercedesih. Dobiš sproščenost, umirjenost in aristokratsko odmaknjenost od zunanjega sveta. Tukaj ni pripomb. Pa tudi slabosti iz nekdanjega modela s ceneno plastiko in volanskimi ročicami iz gospodarskega programa ne opaziš. Udobje in plemenitost dokazujejo konkretno nastavljivi sedeži, leseni in aluminijasti okrasni elementi, jasno berljivi merilniki in zajetna sredinska konzola z informacijskim sistemom.
A je morda največja vrednost in odlika
 cayenna  z vrha ponudbe udobje v vožnji, ne glede na podlago in okoliščine. Udobna namestitev na z usnjem oblazinjenih sedežih, tako spredaj kot zadaj, elementi opreme, kot sta klimatska in avdionaprava najvišje kakovosti, in prostornost ga približajo najbolj žlahtnim limuzinam. Armaturna plošča je tako kot notranji deli stebričkov prevlečena z usnjem. Če se voznik odloči za ležeren slog vožnje, vozi različica turbo mirno in vzvišeno tam, kjer se drugi repenčijo. Le z nežnim odmerjanjem plina uglajeno pusti težave in neprijetnosti za seboj.
Porsche je pred kratkim dosegel pomembno prelomnico. Proizvedli so že sto tisoč Cayennov. Jubilejni Cayenne je model Turbo, namenjen pa je nemškemu kupcu.
 Cayenna  so v tovarni v Leipzigu začeli proizvajati konec leta 2002.
Porschejevega velikana vam pri Hamannu založijo s karbonom. V notranjosti Porscheja Cayenne Hamannovci namestijo karbon v okvir vrat, v volanski obroč, centralno konzolo, v prestavno ročico in še kam. Skupaj šteje Hamannov karbonski del za
 Cayenne  kar 36 delov. Obarvajo vam ga v katerokoli barvo, ni nujno, da je rdeča kot na sliki, po želji pa vam v Cayenna vgradijo le 13 delov, za katere boste odšteli 2.990 evrov.
To, kar vidite na fotografijah, je Audijev odgovor na BMW-ja X5, Range Roverja Sport itd., pa tudi na Volkswagnovega Touarega in Porschejevega Cayennea. Po napovedih naj bi Audijev terenec imel jekleno šasijo, ne pa aluminijasto, ki je pri omenjenem nemškem izdelovalcu avtomobilov v navadi pri izdelavi večjih modelov. Seveda si ne delamo iluzij, da bo Audi Q7 povsem samosvoj izdelek, saj bo imel nekaj skupnih sestavnih delov z že omenjenima Touaregom in
 Cayennom  (prilagodljivo zračno vzmetenje, zelo verjetno kakšen motor, ...), vendar pa pri Audiju vseeno trdijo, da bo dovolj samosvoj, da bo dobil svoj krog kupcev. Veliko oblikovalskih potez je pobral od prototipa Audi Pikes Peak Quattro (glej v poseben kvadratek), zato se nadejamo, da bo serijski model podedoval tudi njegov motor. V Pikes Peaku Quattru je bil namreč nameščen 4,2-litrski motor V8 s tehnologijo neposrednega vbrizga FSI, ki sta mu pri učinkovitem dihanju pomagali tudi dve turbopuhali, ki je razvil, reci in piši, kar 500 KM! Torej moči ne bi smelo zmanjkovati niti pri vleki večje jahte v klanec, kajne? Sicer lahko upravičeno pričakujemo, da bodo poleg velikoprostorninskih bencinskih motorjev najbolj šli v prodajo sodobni turbodizelski – ta tudi (ali verjetno) petlitrski V10 TDI.
Iz serije Boxter je bilo prodanih 18.009 vozil, kar predstavlja 38,7-odstotno rast (prejšnje leto: 12.988 vozil). Znova se je povečala tudi prodaja
 Cayenna , ki je na trgu že tretje leto. Prodanih je bilo 41.884 teh športnih terenskih vozil, kar predstavlja 4,9-odstotno rast (prejšnje leto: 39.913 vozil). Krepko rast lahko opazimo tudi pri prodaji vrhunskega športnega modela Carrera GT – število prodanih vozil se je z lanskih 220 povečalo na 660.
Švicarji so se pred pariškim avtomobilskim salonom lotili Porschejevega
 Cayenna  ter ga po temeljiti preureditvi poimenovali v Rinspeed Chopster. Streho terenca so znižali za 150 mm in ga naredili v pravo trivratno raketo. Dinamične linije Chopsterja in temna stekla skrivajo štiri posamične sedeže, kupec pa si lahko v notranjosti zaželi prav vsak material, od aluminija do karbona. Motorna moč je strahotna - 600 KM in skoraj 800 Nm navora. Končna hitrost Chopsterja znaša 290 km/h, iz mesta do 100 km/h pa pospeši v vsega petih sekundah. Pa cena? Odvisno od vaših zahtev, ustavila se bo nekje med 325.000 in 375.000 evri!
Porscheja
 Cayenna  dizelski agregat ne bo poganjal. Wolfgang Dürheimer, podpredsednik oddelka za razvoj pri Porscheju, je povedal, da ne nameravajo slediti konkurenci. Več kot polovico od 40.000 izdelanih Cayennov letno prodajo v ZDA, kjer ni velikega povpraševanja po avtomobilih z dizelskimi motorji. Za 5000 prodanih avtomobilov pa dizelskega motorja ne bomo vgrajevali. »Športni terenec iz vrst Porschejev mora biti okreten in hiter, potrebuje pa motor, ki se rad vrti v višjih vrtljajih, kar dizel ni ...« je dodal Dürheimer.
Karavansko različico Jaguarjevega X-Typa so gledalci UKTV razglasili za avto leta 2004. Glasovanje prek sporočil SMS, interneta in Sky Digitala je potekalo tri dni, zmagovalca pa je določila večina izmed 25.000 gledalcev. Jaguar X-Type kombi je pustil za seboj Porscheja
 Cayenne , Audija A6 in Porscheja GT3 RS.
Porsche je odgovoril na Mercedes-Benzov ML 63 AMG s še močnejšim
 cayennom  turbo S. Zadnji je trenutno najmočnejši športni terenec oziroma SUV na svetu, saj zmore 383 kilovatov oziroma 521 konjskih moči (model turbo ima 330 kilovatov oziroma 450 konjskih moči) ter 720 newtonmetrov največjega navora. Zmogljivosti označuje največja hitrost 270 kilometrov na uro in pospešek do 100 kilometrov na uro v 5,2 sekunde. Cena v Nemčiji pa je za približno 15 tisoč evrov višja od cayenna turbo, ki v Sloveniji stane približno 29 milijonov tolarjev. Cayenne turbo S je od modela turbo tudi nekoliko bolje opremljen, saj ima večje zavore, 20-palčna kolesa in še nekaj dodatkov v potniški kabini.
Zraven gre marsikaj. Recimo na novo narejen šeststopenjski ročni menjalnik ali, vsekakor za dodaten denar, samodejni tiptronic S, preverjen že v drugih dveh različicah
 cayenna . So pa ročnemu menjalniku dodali PDOA, kar je oznaka za Porsche Drive Off Assistant. Gre za dodatek, ki je zelo uporaben pri speljevanju navkreber in na voznika deluje podobno blagodejno kot speljevanje v klanec s samodejnim menjalnikom. Ustaviš sredi hriba in PDOA aktivira zavore brez tvojega posega; tisti trenutek, ko prestaviš, se zavore sprostijo in z lahkoto spelješ. Sicer pa bo cayenne V6 s samodejnim tiptronicom S na voljo v začetku prihodnjega leta. Seveda gre zraven in v paketu tudi stalni štirikolesni pogon (PTM ali Porsche Traction Managment), ki poskrbi, da je Porschejev SUV spodobno zmogljiv tudi tam, kjer ga skoraj ni pričakovati. Načeloma gre 62 odstotkov moči na zadnji kolesni par, preostalo na prvega. To razmerje je mogoče spremeniti, seveda v odvisnosti od okoliščin, tako da lahko elektronika prenese vso moč bodisi na prvi bodisi na zadnji kolesi. Seveda je res: V6 med grmovjem zmore več, kot si večina lastnikov dovoli in tudi upa.