Prikazujem 1-20 od 162 konkordanc.
- Te dni gradbinci hitijo, da bi dokončali cesto v lucijsko obrtno cono. Kot smo lahko zvedeli od Borisa Kočevarja, predstojnika piranskega občinskega urada za okolje in prostor, bo desni krak ceste, ki pelje proti novemu nakupovalnemu središču v lucijski coni, dograjena že čez dober mesec (predvidoma do konca junija). Ker je občinskega svetnika Bogdana
 Lulika  zanimalo, koliko bo stala gradnja ceste, je Kočevar odgovoril, da je za drugo fazo omenjene ceste izvajalec ponudil, da jo bo zgradil za 609 milijonov tolarjev. Desni krak ceste, ki ga pravkar končujejo, bo stal 313 milijonov tolarjev. Drugi del (levi krak proti lucijski športni dvorani) pa ne bo bistveno dražji, saj prihodnje leto, ko naj bi bil zgrajen še ta del ceste, ne pričakujejo visokih podražitev v gradbeništvu. Vsa dela (tudi odvodnjavanje) pa bodo končali šele leta 2005.
Na letošnjem reliju novih energij v Monte Carlu je sicer v skupni razvrstitvi zmagala posadka Prusak-Loty s toyoto prius, ki je hibridni avtomobil vozila na mešanico bencina in etanola (E85). Najboljša slovenska posadka v tej razvrstitvi sta bila Gregor Zdovc in sovoznica Nina Premk, ki sta s toyoto auris na utekočinjeni naftni plin zased\la skupno 55. mesto, Pečjak in Mlynarczyk sta bila 77. Doslej najboljša slovenska uvrstitev v skupni razvrstitvi ostaja lansko 28. mesto posadke, ki sva jo sestavljala avtor tega članka in sovoznik Silvan
 Lulik  z opel ampero. Je pa treba omeniti, da je Gregor Zdovc v posebni razvrstitvi zmogljivosti voznikov letos zasedel odlično drugo mesto in za seboj pustil tudi Andreja Peč\jaka, ki je v tej razvrstitvi osvojil deveto mesto.
To je in ni res. Predvsem na podeželju ali bolje rečeno zunaj Ljubljane obstajajo navijaške skupine. Najbolj privrženi so Primorci, kar je verjetno vpliv Italije, ki je najbolj dirkaška država. Peljhan, Komelj,
 Lulik  imajo vsaj po petsto tistih najbolj zvestih navijačev na dirko.
Dojenčki jokajo, ko pridejo iz trebuščka. Potem jih mamice pobožajo in nehajo. O tem vse ti tako in tako že veš. No, prav. Najprej je jajčece, potem pride semenčica. Mama da jajčece, očka pa semenčice. Ko se povežeta lulček in
 lulika , začne nastajati dojenček. In potem je trebušček vedno večji. Mama otročka rodi skozi luliko. Ko ga rodi, je še čisto micen. Potem raste, raste in raste. Najprej je star eno leto, potem dve, tri … potem devet. In potem je velik kot oči. Jaz že imam sestrično, rad bi imel še sestrico in bratca. Ali pa, da bi bila mama milijonkrat noseča in bi imel milijon bratcev.
S takim avtomobilom, le da takrat še skupine N, je v osemdesetih letih zaslovel tudi Ajdovec Silvan Lulik. Z drsenjem je obvladoval primorske ovinke in osvajal naslove državnega prvaka v takratni Jugoslaviji.
 Lulika  je takrat v Nemčijo vabila ekipa Linder Rennsport, da bi na dirkah DTM pomagal razvijati dirkalnega M3.
Klubske prostore Primorja je za tokratno redno druženje s sedmo silo ponovno obiskal nekdanji direktor Miran Lulik, ki nam je predstavil še nekaj podobnosti za jutrišnjo revijalno tekmo. Ponovimo še enkrat, da se bosta pomerili zdajšnja ekipa in ekipa, ki je v sezoni 1996/97 osvojila jesenski naslov, v njen pa je igral tudi domačin Iztok Čermelj, ki pa je tik pred nadaljevanjem sezone izgubil življenje v avtomobilski nesreči. »Zbrali se bomo ob Iztokovem grobu na Ustjah, tekma pa se bo začela ob 15. uri. Udeležbo sta doslej odpovedala le Uroš Stanič in Anton Žlogar, ki imata reprezentančne obveznosti, ostali pridejo. Pričakujemo torej tudi trenerja Marina Kovačića,« je uvodoma spregovoril
 Lulik . »Tekmo bo sodil Alojz Žerak, igralo pa se bo 2 x 40 minut. Vsi, ki bodo sodelovali oziroma pomagali pri organizaciji tekme, bodo to počeli brezplačno, brezplačen bo tudi vstop na tribune, bodo pa lahko gledalci in ostali udeleženci v posebej pripravljene škatle dali svoj prispevek za invalide vzgojno-varstvenega zavoda iz Ajdovščine. Zbrana sredstva jim bomo izročili takoj po tekmi,« še dodaja nekdanji direktor. S Prašnikarjem smo seveda obudili nekaj spominov na tiste čase in ugotavljali, kako se je sam odrezal proti takratnim jesenskim prvakom, katere je spomladi prehitel in v Maribor pripeljal prvo državno lovoriko. Primorje je jeseni leta 1996 pred svojimi navijači premagalo Mariborčane, edini zadetek pa je po akciji Ružniča in Vrabca v 18. minuti z glavo dosegel Vulič. »Zelo smo veseli, da bomo sodelovali s takratno generacijo, spoštujemo in cenimo preteklost. Nastopili bomo z vsemi igralci,« napoveduje ajdovski trener, medtem ko Lulik še dodaja, da bodo za ritem igre skrbeli s »hokejskimi menjavami.« Za primerno vzdušje bodo seveda potrebni tudi gledalci, ki se ne bi smeli ustrašiti zapoznele zime, ki namerava »popestriti« konec tedna. Ni kaj, očitno zraven takšnega dogodka sodi tudi burja.
Na četrtem "brzincu" Potoče je Popoviču in
 Luliku  sledil še Tomaž Jemc, ki je prav tako zletel s ceste in ostal med gledalci.
BESEDILO: LJUDJE SE MED SEBOJ RAZLIKUJEMO PO SPOLU. LULČEK IN
 LULIKA  NISTA SAMO ZA LULANJE. KO Z ODRAŠČANJEM SPOLNI ORGANI DOZORIJO, RABIJO ZA RAZMNOŽEVANJE. TAKO SI TUDI TI PRIŠEL/PRIŠLA NA SVET.
Direktor Vladimir Curk je v nadaljevanju postregel s kadrovskimi informacijami, ki se nanašajo na samo ekipo. Še enkrat je potrdil, da bo moštvo tudi v novi sezoni vodil Vjekoslav Lokica, ki pa nam je kasneje zaupal, da je še vedno brez pogodbe. Novi pomočnik je nekdanji sodnik Milan Petrovič z Vrhnike, za delo z vratarji pa je odgovoren Tomaž
 Lulik , tudi sam še vedno aktiven vratar pri mestnem primorskem ligašu Školu. Oba pomočnika sta diplomirala na ljubljanski fakulteti za šport, kjer sta pridobila tudi trenerski licenci PRO.
Vrstni red za DP po treh rallyijih - skupno: 1. Trček 35, 2. Jereb 34, 3. Podobnik 30, 4. Peljhan 24, 5. Jemc, Popovič, Grum po 20; formula 2: 1. Jereb 55, 2. Peljhan 35, 3.
 Lulik  22, 4. Milosavljevič in Črnivec po 21; pokalna tekmovanja - skupina A: 1. Jereb 45, 2. Trček 35, 3. Peljhan 27, 4. Smrdelj, Jemc, Lulik po 20; skupina N: 1. Podobnik 50, 2. Grum 35, 3. Hočevar 34, 4. Zdešar in Popovič po 20; skupina N do 2000 kubikov: 1. Črnivec 45, 2. Vidic 32, 3. Hvala 27, 4. Kocjančič 20, 5. Klančič 15.
Posadki Jemc - Bricelj je avtomobil nagajala že prvi dan, ko sta imela težave s pogonom, zato sta imela, kar precejšen zaostanek za vodilnimi, dokončno pa je zaradi zlomljene osi v turbini odpovedal v soboto na predzadnji hitrostni preizkušnji. Skupni zmagovalec Stenng je bil najhitrejši v večini hitrostnih preizkušenj, na odlično četrto mesto pa se je suvereno in tokrat brez težav z avtomobilom v cilj privozil aktualni državni prvak Darko Peljhan. Tudi druge posadke so imele kar nekaj nezgod. Po treh sezonah je na Saturnusu spet nastopil nekdanji državni prvak Silvan
 Lulik , vendar se mu je njegov avtomobil na eni od hitrostnih preizkušenj vžgal, v soboto pa je zgorela tudi škoda felicia Čeha Jindricha Štolfe. V skupini N naj bi zmaga pripadla zmagovalcu Opatije Janiju Trčku, vendar je tehnična komisija po koncu dirke ugotovila, da ima njegov escort pretanek stabilizator zraka in ga diskvalificirala, na kar je Trček vložil priziv, in če bo dostavil dokumente o ustreznosti vozila, bo pokal obdržal.
Evelino Fatorič, predsednik društva za zaščito solin Pompa, ki je poleg civilne iniciative in zelenih občine Piran navedeno na omenjeni zgoščenki, je vztrajal, naj načrtovalci pri pripravi odloka spoštujejo vsa določila za zaščito krajinskega parka. Bogdan
 Lulik  se je spraševal: Želite z bazenom na rtu polotoka zadovoljiti gradbeni lobi? Zakaj potem ne zgradijo sedežnice na Triglav? Ne dovolimo, da rišejo te neumnosti. Kdor hoče pomole in bazene, naj gre v Portorož. Parkirišča umaknite pod zemljo, mi smo za zeleno Sečo, so soglasno vztrajali krajani in se spraševali, kje bo parkiralo 431 lastnikov bark.
»S Curkom smo uresničili tako rekoč vse cilje, zlasti bi opozoril na to, da smo dvakrat uspešno pridobili tekmovalno licenco. Slabši od pričakovanj so bili le tekmovalni rezultati. Z novim direktorjem smo se s trendom pomlajevanja dotaknili tudi vodstva kluba,« je na poznodecembrski novinarski konferenci ob uradni predstavitvi šestega direktorja (
 Lulik , Pudgar, Bizjak, Žorž, Curk, Markovič) poudaril podpredsednik Bakaršič.
Izidi - skupno: 1. Popovič-Osivnik (AK Olimpija, mitsubishi lancer - N) 2:06:52, 2. Jereb-Vene (Seat racing team Olimpija, seat ibiza) 2:09:54, 3. Peljhan-KYacin (VW racing team Olimpija) 2:11:26, 4. Podobnik-Praznik (SB racing, proton wira - N) 2:11:29, 5. Hočevar-Kocjančič (Lizzy, proton wira - N) 2:14:06,... 8. Zdešar-Rihtar (AK Olimpija, mazda 323 -N) 2:18:05, 9.
 Lulik -Ramovž (Honda Amortizer, honda civic) 2:19:07,... 11. Kocijančič-Kocijančič (Seat racing team, seat ibiza -N) 2:22:18,... 15. Hvala-Krizmanič (Hitrost šport, opel astra - N) 2:24:17, 16. Vidic-Levič (Avtotehna VIS, opel astra -N) 2:24:42 itd. (fk)
ŠKOU NAGODE: T.
 Lulik , Jež, Kompara, Žorž, Mamič, Prodanovič, Filipič, Radman, E. Kalin, Vrtovec, Pintar. Igrali so še: A. Lulik, Vidmar, Semenič, Bašič, Orel, Štrancar, Šahinovič. Trener: Radovan Štor.
V nedeljo 18. aprila 1993 sem bil na dirki drugi v grupi N. Pred menoj je bil večkratni prvak Silvan
 Lulik . Toda kaj bi pisal o tem. G. Nežmah pač ne piše samo o tistem, o čemer kaj ve. Domišlja si, da ve tisto o čemer piše. Bog pomagaj!
Ajdovščina - V manj kot mesecu dni je nogometni klub Primorje dobil že drugega direktorja. Pavel Žorž, ki je nasledil obolelega Mirana
 Lulika , se po ugotovitvah upravnega odbora ni v celoti posvetil vodenju kluba, zato ga je zamenjal 59-letni Vladimir Curk, dosedanji član upravnega odbora Primorja. Novi direktor zagovarja trdno organizacijo kluba po sodobnih tržnih načelih, ljubezen do nogometa pa bo poskušal združiti s poslovnimi in življenskimi izkušnjami.
"Od lani smo želeli nekoliko spremeniti traso relija in ponuditi nekaj novega. To velja za polovico sobotnega dela relija. Za organizatorja se količina dela v zadnjih dneh le stopnjuje. Če nas je bilo prej v ožji ekipi okrog šest ali sedem ljudi, jih bo na dirki delalo okrog 300," pravi glavni organizator Martin Štucin, ki bo tudi vozil v konkurenci in si za današnji in sobotni reli želi predvsem dobrega vremena in velikega obiska gledalcev. Prav z odlično atmosfero je reli navdušil lani. Velik obisk ljudi v centru Ajdovščine, ki gosti prvo hitrostno preizkušnjo (v petek zvečer) in servisno cono je bil dokaz dolge tradicije avtomobilskega športa na tem področju. Dirko si bo zagotovo ogledal tudi domači junak Silvan
 Lulik , večkratni državni prvak Jugoslavije in Slovenije.
Prav tako posebej vroč pa je ta trenutek mariborski vozniško-sovozniški par Tomaž Kaučič in Dejan Vlaisavljevič. Fanta sta se letos januarja srečala na poslovnem sestanku, a kaj hitro ugotovila, da se ne pogovarjata o ničemer drugem kot o rallyju. Tomaž, zmagovalec pokala fiat seicento, ima sicer za seboj dokaj klavrno lansko sezono, polno okvar avtomobila, Dejan pa je v bencinskem svetu popoln novinec. Toda o tem, kako odločena sta v rallyju doseči kaj vidnejšega, priča zgodba, da sta po okolici Maribora spomladi prevozila več kot 3000 kilometrov, ob piljenju predvsem sovozniškega dela. In nato je prišla odločitev za dirkalnik. Ni bila le vrhunskost clia skupine A kit car tista, ki je prevesila tehtnico proti Italiji, avto brez prave priprave, tehnične podpore in vzdrževanja ni nič. Munaretto Power Car Team pa je moštvo, ki je že zdavnaj tudi pri nas pisalo zmagovito zgodbo. Tovariši, še pomnite Silvana
 Lulika  in belo-zeleno ford sierro? Od takrat so forde v delavnici v Schiu blizu Vicence zamenjali renaulti, saj je Munaretto zdaj uradni pripravljavec rally specialk za Renault Italia.
Dinamični trening s Silvanom
 Lulikom , ki ga podarja družba Artemiso, si je prislužil Robert Ocepek iz Ljubljane, letno naročnino na poslovni dnevnik Finance bo prejela Renata Nolimal iz Borovnice, letna naročnina na revijo Manager gre v roke Marka Jelovčana, letna naročnina na revijo Moje finance pa Mihu Čermelju iz Kranja.