Prikazujem 1-20 od 11.264 konkordanc.
V jeseniškem Acroniju so v sredo zvečer po desetih dneh zastoja, ki ga je ob koncu decembra povzročila okvara na enem od dveh (novih) pogonskih motorjev za valjavsko ogrodje Blooming, spet začeli normalno delati. Kot je znano, je Acroni že predlani sklenil pogodbo s podjetjem Siemens Slovenija za izdelavo, dobavo in montažo dveh pogonskih motorjev v vroči valjarni. Ko so Siemensovi delavci zadnjo sredo pred novim letom zagnali nova motorja in ju testirali, je na enem prišlo do okvare, kar je povzročilo zastoj v proizvodnji, med katerim je bilo tisoč delavcev na prisilnem dopustu. Siemens je v okviru sanacije začasno, do izdelave novega, namestil stari motor, v sredo pozno popoldne so oba, starega in novega, vroče
 testirali , zvečer pa so v valjarni že lahko normalno delali. »Najpomembnejše je, da je zastoj odpravljen, do konca meseca pa bomo ocenili tudi poslovno škodo,« je dejal predsednik uprave dr. Vasilij Prešern in ob tem poudaril, da Acroni nima neposredne škode zaradi okvare motorja, ima pa posredno zaradi zastoja v proizvodnji in pri dobavah.
Atlanta, 09. septembra (STA) - Ameriški Center za nadzor nad boleznimi in preventivo (CDC) je opozoril, da je več sto otrok po različnih državah ZDA prizadel virus, ki povzroča hude dihalne težave. Veliko otrok je zaradi virusa na intenzivni negi, doslej pa na srečo še ni bilo smrtnih žrtev. V bolnišnici "Otroška milost" v Kansas Cityju v zvezni državi Missouri zdravijo skoraj 500 otrok, veliko primerov pa je tudi v Koloradu in Illinoisu. CDC
 testira  še primere v Alabami, Georgiji, Iowi, Kansasu, Kentuckyju, Michiganu, Ohiu, Oklahomi in Utahu. Gre za "enterovirus 68", ki je posebna vrsta sicer povsem običajnih virusov, ki ob prehodu s poletja na jesen povzročajo prehlade. Simptomi so podobni tistim pri prehladu, le da jih spremljajo hude težave pri dihanju. Najbolj ogroženi so otroci, ki že bolehajo za astmo, virus, ki se je pojavil sredi avgusta, pa lahko spravi na intenzivno nego tudi tiste, ki sicer nimajo podobnih težav.
Uroš Lozar, direktor IPS: "Zmanjšanje digitalnega prepada, ki je ena ključnih nalog Evropske Komisije, je z uporabo produktov družine MiniMSAN postalo uresničljivo precej hitreje. Z malo drznosti in "leadershipa" pa bi lahko Slovenija postala prva evropska država, ki bi uvedla širokopasovni dostop hitrosti do 2 Mb/s kot univerzalno storitev. MiniMSAN dobiva potrditev tudi na trgu, saj je opremo poleg Telekoma Slovenije uspešno
 testiralo  že 8 evropskih telekom operaterjev, še štirje pa s testiranji začenjajo prav v teh dneh."
»Opravičujem se Avstrijcem, če je trpel njihov ugled, ko so moje besede povezovali z njimi. Sam nisem uprl prsta v nobenega tekmovalca ali reprezentanco, rekel sem le, da se je alpsko smučanje iz športa na snegu spremenilo v šport na ledu, kar seveda terja toliko večje mojstrstvo. In ko telesna priprava postane tako zelo pomembna, potem kaj lahko pride do manipulacij. Tri švicarske kolesarje so izločili z dirke Tour de France in to je boleče odjeknilo v Švici, kjer smo bili prepričani, da se nam kaj takega ne more zgoditi. Toda o tem ne smemo molčati, na to je treba nenehno opozarjati,« je dejal Nadig. Čeprav se je opravičil tako okoli vogala, so Avstrijci slavili veliko zmago. V obrambo Avstrijcev govori podatek, da je letos FIS proti dopingu
 testirala  200 alpskih in 200 nordijskih smučarjev, avstrijska nacionalna komisija za doping pa je preizkusila kar 400 avstrijskih športnikov, med njimi tudi smučarje.
Zeleni teden bodo slovesno odprli že v četrtek pozno popoldne. Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano se bo na razstavnem prostoru velikosti 100 kvadratnih metrov predstavilo skupaj z živilsko predelovalnimi podjetji. Svoje proizvode bodo predstavili Dveri Pax, Droga Kolinska, Panvita, Berryshka, Kodila in čebelarstvo Šauperl. Na sejmu bodo prodajali svoje izdelke in s širokim asortimanom proizvodov
 testirali  okuse nemškega potrošnika, so na ministrstvu pojasnili za STA. Obiskovalci sejma bodo imeli tako kot vsako leto priložnost spoznati tipično slovensko hrano, piva in vina, seznanili pa se bodo lahko tudi s pobudo za razglasitev svetovnega dneva čebel. Pri predstavljanju turističnih destinacij v Sloveniji bo sodeloval predstavnik Slovenske turistične organizacije, ki bo obiskovalce informiral o turizmu na podeželju in drugih aktivnostih, ki jih turisti lahko uživajo v Sloveniji.
Rezultati po dirki še niso bili uradni, saj sta se Ferrari in Red Bull pritožila, da je Mercedes z letošnjim dirkalnikom v Barceloni
 testiral  pnevmatike in v treh dneh prevozil okoli 1000 kilometrov, kar pa naj ne bi bilo dovoljeno. Pri Pirelliju poudarjajo, da so na teste povabili vse ekipe in da si srebrni s tem niso pridobili nobene prednosti. Je bilo pa zanimivo, da je bilo zdaj prvič v tej sezoni, da oba Mercedesova dirkača nista imela težave s pnevmatikami. Res pa je tudi, da Monako ne more in nikoli ni bil dejansko merilo, kaj je "dobro" in kaj ne. Ker je to dirka s svojimi značilnostmi in značajem.
Za določanje smeri in za razmišljanje o vrednotah se moramo najprej dobro poznati. Vedeti, katere stvari so nam pomembne in kako živimo vsak dan. Kolikšno količino energije in časa vlagamo v svojo rast in razvoj? Kaj beremo, koga poslušamo in s kom se družimo? Iste vrste ptiči skupaj letajo, pravijo in to drži tudi pri tem, katere vrednote živimo. Zato pazljivo pri izbiri besed, misli, dejanj, prijateljev, … Kako negujemo vrednote pri otrocih? Kot vsaka dobra stvar rastejo dolgo, najboljše če skupaj z otroki od malega in da raste z njimi vsa družina. Včasih se nam bo zdelo, da smo dosegli svoj cilj, vendar pri vrednotah skorajda ni cilja. Nihče ni namreč tako dober, da ne bi mogel biti še boljši … To ne pomeni, da bomo stremeli k vzgoji popolnih ljudi, takšnih, ki se bodo žrtvovali vsak trenutek in ne bodo imeli padcev. Vzponi in padci ter preizkušnje so prisotni tudi pri vrednotah. In testi, s katerimi nas
 testirajo  otroci in mladostniki so zaviti v razne oblike, tako, da jih večkrat prepoznamo šele takrat, ko na testu pademo. Če želimo imeti srečne otroke, potem jim krepimo značaj. Ob vsakdanjih situacijah mnogokrat niti ne vemo, da to počnemo. Ko pa nas neko vedenje moti pri otroku, se vprašajmo, zakaj je tako in kako mu lahko pomagamo pri obvladovanju vedenja in pri krepitvi značaja. Seveda pa moramo otroka dobro poznati, ga imeti radi kot nekaj posebnega, kot darilo, ki je prišlo v naše življenje. Otrokovo vedenje ne sme biti merilo naše ljubezni do njega. Radi ga imamo v vsakem primeru, tudi, če nagaja. Ni pa potrebno, da nam je všeč njegovo vedenje in je prav, da mu to tudi vedno povemo. Nikar ga ne zagovarjajmo pred drugimi, češ da ni nič kriv, da je polna luna in da so sošolci nesramni, on pa nič kriv. Če bomo imeli za otroka vedno pripravljeno opravičilo, potem mu ne bo treba prevzemati odgovornosti za svoja dejanja. In tako ga bomo oropali za eno najosnovnejših vrednot, iz katerih zraste (ali pa tudi ne) odrasel človek. To je odgovornost. To pomeni, da otrok naredi, kar obljubi, da se drži dogovorov in da mu zaupamo. Za odgovorne otroke nas ne skrbi in ne potrebujejo ves čas nekoga od sebi, da jim daje nasvete in rešitve. Kaj pa če se otrok ne drži dogovorov? Posledice morajo biti takšne ali drugačne. Vedno so, vse življenje se soočamo s posledicami svojih odločitev in prej kot otrok spozna posledice, boljše je. Odgovornost se kaže skozi različne odnose do sebe, do svojih bližnjih, vrstnikov, bolnikov ter drugih ljudi, do svoje in tuje lastnine, do okolja, do živali. Odrasli smo tisti, ki lahko in tudi moramo zahtevati odgovorno vedenje. To pa lahko storimo le, če tudi sami dajemo in smo dober zgled. Ne moremo zahtevati nečesa, kar sami ne znamo pokazati ali dajati.
Ob podpisu je Nataša Bokal v imenu športnikov dejala: "Zelo sem zadovoljna z Elanovimi smučmi in dosedaj nikoli nisem razmišljala, da bi jih zamenjala. Moram priznati, da sem sicer res že
 testirala  smuči drugih proizvajalcev, vendar se je vse končalo le pri poizkusnih vožnjah, ki me niso poretirano navdušile, kaj šele prepričale, da bi zamenjala znamko smuči. Tako bom do konca svoje kariere tekmovala kar na smučeh slovenskega proizvajalca iz Begunj."
Telekom Slovenije bo v letošnjem letu namenil za investicije 14,5 milijarde tolarjev, od tega skoraj tri četrtine za razvoj omrežij. Po dilemah o tem, ali bo omrežje za internetno (IP) telefonijo gradili v hčerinski družbi Siol, ali pa morda celo to družbo kar priključili k Telekomu, je sedaj jasno, da bo Telekom to omrežje gradil sam. Do konca leta bodo imeli namreč že 10 delujočih tovrstnih pilotskih projektov (sedaj imajo 9 večjih IP vozlišč, gradijo še tri) in novo zvrst telefonije so najprej ponudili poslovnim uporabnikom,
 testirajo  pa že tudi rešitve za posameznike.
Med potepanjem po Kraljestvu Zlatoroga sem dočakal tudi prvo ploho, v kateri sem
 testiral  podarjeno Goodyearjevo vetrovko. Ocena: pet zvezdic. Hvala in lep pozdrav vsem,
Vesoljsko kapsulo Shenzhou IV so Kitajci v vesolje izstrelili 30. decembra lani iz puščave Gobi. Po poročanju kitajskih medijev naj bi 108-krat obkrožila Zemljino orbito. Pri tem so preizkušali vodljivost plovila in sisteme za preživetje v vesolju. Kapsula, katere tehnologija temelji na ruski robati, a zanesljivi tehnologiji, naj bi v vesolje ponesla vso opremo, potrebno za polet s človeško posadko. V prihodnjih dneh naj bi plovilo prepeljali v Peking, kjer bodo znanstveniki pregledali vzorce v njem in
 testirali , kako dobro je vozilo preneslo vročino ob prihodu v orbito. Kitajska je vložila milijone dolarjev in številne delovne ure, da bi ji uspel vesoljski program simbol nacionalnega prestiža kitajskih voditeljev. (urk)
Kijev, 06. junija (STA) - Ukrajinska služba državne varnosti (SBU) je v ponedeljek sporočila, da je konec maja na poljsko-ukrajinski meji priprla Francoza, ki je med bližnjim evropskim prvenstvom v Franciji načrtoval teroristične napade, danes poročajo agencije. "SBU je preprečil serijo 15 načrtovanih terorističnih napadov med evropskim prvenstvom," je v ponedeljek v Kijevu medijem pojasnil vodja SBU Vasilij Gritsak in dodal, da so Ukrajinci 21. maja pri izstopu iz države v Jahodini prijeli 52-letnega francoskega državljana, ki je imel v vozilu pravo skladišče orožja in eksploziva. Orožje naj bi nabavil pri oboroženih skupinah, ki delujejo v oboroženem konfliktu v državi. Neuradno naj bi imel pri sebi kar 120 kilogramov eksploziva, pet brzostrelk s po 1080 naboji in pet kosov protitankovskega orožja. Tarča napadov naj bi bila mesta židovskih in muslimanskih verskih obredov ter posamezna prizorišča evropskega nogometnega prvenstva, pa tudi vladne zgradbe. Razlog za napad naj bi bilo nezadovoljstvo s francosko vlado in njeno politika priseljevanja, širjenje muslimanstva v državi in globalizacija. SBU je sporočil, da je Francoza nadzoroval že od decembra. Ta se je v Ukrajini, kjer je aprila "pod nadzorom SBU"
 testiral  tudi orožje, kot prostovoljec javil za boj proti proruskim silam na vzhodu države. Pri SBU so bili sprva celo mnenja, da bi šlo pri nakupu orožja in celotni akciji lahko tudi za past, ki jo pripravlja ruska tajna služba. Tik pred EP prijetje sproža več vprašanj, posebej v Franciji, kjer so varnostne razmere po novembrskih napadih v Parizu še vedno zaostrene. Številni namigujejo, da naj bi šlo za dobro usklajeno akcijo SBU, ki je bila tarča kritik Združenih narodov, da ima tajne zapore, kjer mučijo zapornike in ujetnike.
Migracije dirkačev iz formule 1 so se očitno že začele - Allan McNish, ki se je poslovil od F1, je že
 testiral  dirkalnik prvenstva IRL, Alex Yoong se prav tako pogaja s prestopom v CART, po nekaterih informacijah pa so v vodstvu prvenstva CART že sprostili 40 milijonov dolarjev, s katerimi naj bi v ZDA privabili nove dirkače (morda Jacquesa Villeneuva, ki se v moštvu BAR ne počuti več dobrodošlega) ter nova moštva. Nekatera moštva formule 3000 so že nakazala določen interes. (AZ)
Revija Avto se je prvič lotila primerjalnega testa treh vozil. Izbrali so tista, ki so imela mnogo skupnega: Princa, Škodo in Wartburga. Vsa so imela 1000-kubični motor, cenovno so bila skoraj enako draga - vsa tri se je dobilo za dinarje - prišla so iz srednje velikih evropskih tovarn itd. Vse tri je skrbno
 testiral  novinar Pavle Klinar in na primer ocenil, da je po prostornini, ki jo avto ponuja potnikom in prtljagi, vrstni red: 1. Wartburg, 2. Škoda, 3. Princ; po udobju: 1. Wartburg, 2. Princ, 3. Škoda; po hitrosti in pospeških: 1. Princ, 2. Wartburg, 3. Škoda; po varčnosti z gorivom: 1. Princ, 2. Škoda, 3. Wartburg itd.
Je tako zanesljiv, kot je lep? Na to vprašanje smo poskušali odgovoriti v italijanskem Misanu, kjer Ducati redno
 testira . Vozili smo.
Nekdaj sem bil redni naročnik vaše revije. Odpovedal sem naročnino, ker mi revija ni bila več tako všeč kot nekoč. V novejšem času pa je revija zopet v svojem času št. 1 in resno razmišljam, da se bom zopet naročil. Revijo kupujem občasno in jo tudi dam naprej, ko jo predelam, tako da nimam več izvodov za nazaj. Sedaj pa k moji težavi. Nameravam kupiti avto srednjega razreda - dizla karavana. Zaupam (resnično) samo vašim testom. Bil bi vam hvaležen, če mi pošljete po povzetju revije, v katerih so testi Renaulta Lagune in Mazde6 ali samo omenjene teste (lahko tudi po e-pošti). Nisem prepričan, ali ste Mazdo sploh že
 testirali .
Sezona 2003 bo boj motorističnih Titanov. Tistih gladiatorskih na stezi in onih trustovskih v ozadju. Kakovostni vrh voznikov se zbira prav v razredu MotoGP. Slepa ulica, v kateri se je znašlo prvenstvo Superbike, vodi tamkajšnje voznike v naročje MotoGP-ja. V njegovo družbo prihaja Edwards, ki se po kratkem stiku s Hondo in z Ducatijem seli k Aprilii in muhasti, vrstni, trivaljni RS Cube. Letošnji naslov svetovnega prvaka v Superbikeu je bila dovolj dobra referenca, da jo bo krotil na Michelinovih gumah. Bayliss, tudi prvak iz Superbikea, se bo skušal na novem štirivaljnem Ducatiju Desmosedici. Iz ZDA prihaja vroči 21-letni Hayden, ki je po zmagi v ameriškem prvenstvu Superbike »zakurjen«, da »posmodi« še preostalemu svetu. Da ima ob Rossiju in Katu (ter Ukawi) pri veliki H poseben status, ni naključje. S. Kanazawa, športni direktor HRC-ja, pravi: »Naš cilj je bil imeti tri zmagovite dirkače iz tržno zanimivih regij. To so ZDA, Evropa in Japonska.« Tudi Biaggi bo presedlal k Hondi, v ekipo Pramac, čeprav je bil v drugem delu letošnje sezone pri Yamahi zelo uspešen. Hondine štiritaktne agregate bo v svoj model RCMD211VF naslednjo sezono ekskluzivno za ekipo WCM (nekdanji Red Bull Yamaha) v lastne okvirje po filozofiji F1 vgrajeval Moriwaki. V naročje Honde se podaja tudi Gibernau, z njim pa se seli španska Telefonica, ki ne bo več sponzor Suzukiju. GSV-R-u s štirivaljnim agregatom ostaja zvest prvak iz leta 2000, Roberts. Z Yamaho M1, drugo leto navrtano na 990 cm3, bo brez sponzorskega Marlbora, zato pa s sponzorjem Fortuno in Melandrijem v ekipi štrene na vrhu mešal Checa. O nadaljnjem sponzoriranju moštva Sita Ponsa tehtajo tudi pri Westu. Capirossi je prestopil k »domačemu« Ducatiju (in Michelinu) in prelomil besedo, dano Kawasakiju, Barros pa odhaja k Yamahi in ekipi H. Poncharala. Kawasaki se je vrnil v svetovno prvenstvo po dobrih dvajsetih letih, kjer sta od Motegija dalje Yanagawa in Pitt v pravih tekmovalnih okoliščinah
 testirala  podhranjeni vrstni štirivaljnik ZX-RR. Drugi voznik utegne postati McCoy. Proton v isti dirkaški zasedbi kot letos in ob obilni tehnični pomoči strokovnjakov iz Lotusa in »tunerja« Roba Muzzya pripravlja štiritaktni stroj V5 zasnove.
Zadnji naslov: Lancer EVO IV je začel z zmago v Monte Carlu leta 1999 in Mäkinen je nanizal še štiri za zadnji četrti zaporedni naslov. Toda njegov prvi neuspeh na Finskem po letu 1993 je pokazal, da avtomobil prihaja v leta. Tudi uvedba aktivnega zadnjega diferenciala ni mogla zmanjšati zaostanka za WRC-ji, kot so Peugeot 206, Subaru Impreza in Ford Focus. Še vedno pa je tekmovanje s serijskimi Lancerji spreminjalo prvenstvo skupine N v pokalno tekmovanje Mitsubihijev različnih generacij. Po uspehih Lancerja EVO VII v tovarni
 testirajo  še zadnjo različico EVO VIII. O priljubljenosti »evov« govorijo številke. Na letošnjem finskem rallyju jih je bilo na štartu kar 43, na Novi Zelandiji 41 ter na Švedskem 36.
Živahnega Adija je
 testiral  Pavle Klinar, ki ga je primerjal z njunima tudi pri nas priljubljenima bratoma Adijem 72 in Aujem 80. Čeprav je bil od njiju predvsem hitrejši, ju je prekašal tudi po lepši in boljši opremi ter številnih tehničnih novostih. Imel je namreč dvokrožni zavorni sistem in vrsto sprememb na podvozju ter vzmetenju. Oboje je prinašalo večjo varnost in boljše krmilne lastnosti, ki pa jih je vozilo z močnejšim in živahnejšim 1760-kubičnim motorjem tudi potrebovalo. Po opremi se je Audi Super 90 v primerjavi z omenjenima bratoma lahko pohvalil z udobnejšima sprednjima sedežema, s širšim kotom odpiranja vrat, z boljšim gretjem in tako po materialu kot po obliki z boljšo notranjo opremo.
Zanima me, ali imate v vašem arhivu kakšno revijo oz. članek, v katerem ste
 testirali  Alfo Romea 155 1.8 TS, letnik '93. Prosil bi, če bi mi lahko kaj takega tudi poslali.