Prikazujem 1-1 od 1 konkordanc.
Dodajanje pomena, smisla izdelka ali storitve je po Danu Pinku tista aktivnost, ki bo v prihodnje dodajala še več vrednosti. Tudi v obdobju, ko šole v Aziji ustvarjajo množice inženirjev, ki ne zaostajajo za evropskimi, in ki izvrstno poskrbijo za
 uporabnostne  lastnosti izdelka. Velike multinacionalke svojih tehnoloških in razvojnih centrov ne odpirajo več v Evropi, ampak v Indiji, na Kitajskem in drugod. Tisto več, pomen, presežno vrednost izdelka pa najlaže dodajamo v Evropi, ker mi tukaj najbolje vemo, čemu mi tukaj pripisujemo poseben pomen - lepoti, znamki, ekološki ustreznosti, tradiciji – in se lahko tudi vzgajamo v tej smeri. Ne trdim, da si mora Evropa zadati za cilj, da bi določen delež BDP vlagala v kulturo, dejstvo pa je, da to presežno vrednosti izdelka oblikujejo ustvarjalni posamezniki, ki za svoje delo in rast potrebujejo kulturno okolje. In tudi kupujejo jih primerno vzgojeni kupci. Talente pritegneta tehnologija in toleranca, je zapisal Richard Florida, in Evropa mora postati magnet za ustvarjalne z vsega sveta, predvsem iz evropskega vzhoda. Ustvarjanje idej in ohranjanje vrednot je verjetno tista naloga, ki jo mora za svet kot celoto (spet) opraviti Evropa in če jih bo znala vplesti v svoje izdelke, bo ob tem tudi dobro zaslužila.